søndag 15. august 2010

Fin dag for strikking!

I går og i forgårs var det varm og fint ute. Riktignok blåste det, og fredag kveld regnet det... Men det var varmt og deilig. Jeg fikk til og med strikket litt mens jeg satt ute på terassen!



Men i dag var det ikke like fint... Gradestokken viser 9 grader, og vel.... Døm selv! (gjerne med lyden på...)




I sånt vær er det greit å holde seg inne. De største ungene er hos besteforeldrene på overnatting, og vi andre er hjemme og gjør ingenting annet enn å se på national geographic og strikke. Vel jeg da...

Nøstebarndressen er straks ferdig. Litt knapper og litt sying og så skal den til vask. Kanskje jeg får tatt actionbilder i morgen???

Jeg skal spare dere flere bilder av tekoppen min, til tross for at det er det eneste jeg kan kose meg med nå... Det er virkelig kjedelig å være på slankeren på slike dager, når man har SÅ lyst til å kose seg med kaffe og en gooood kake!




Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar