onsdag 19. desember 2012

18.Desember - Gaver sendt!

Ja, litt etter fristen, men vi får krysse fingrene å håpe. I dag har jeg nemlig pakka inn siste rest av gaver, og fått avgårde det som skulle i posten. Jeg tør nå å si at jeg er helt ferdig med gavene i år!


Jeg har også strikka lue til Maria. Skikkelig motelue, med alpakkadusk :) Oppskriften var for Big Merino, og jeg strikket den i Nepal. Det har nok en del å si både for hvordan mønsteret fremstår, og for hvordan jeg strikker med det, men alt i alt ble jeg fornøyd. Kjempeartig mønster!!!





Her kommer dagens julesang. Jeg er ikke så begeistra for Justin Bieber at det gjør noe, men denne sangen syns jeg er veldig søt :)


Dagens Tips:

Finn frem en pensel. Og et tomt glass etter syltetøy etc. Og et egg. Og sukker. 
Pensle glasset med eggehvite.
Dekk det med sukker, og la tørke helt. 
Pensle på et strøk til med eggehvite. 

Du har nå en frostet lykt som du videre kan pynte etter ønske. Disse er like vakre inne som ute.


Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar