lørdag 3. november 2012

Starstruck c",)

Noe av det koseligste ved å legge ut gratis mønster er at det er så mange som liker det, og som bruker dem. Å se andre kose seg med ens egne design, og publisere bilder av sine kunstverk i blogger og andre steder er utrolig givende. 
Når jeg publiserer oppskrifter gratis, er nemlig DET noe av lønna, føler jeg :-) 

Så jeg vil nok engang takke alle som liker, bruker, og linker til bloggen her, det gjør det hele ekstra koselig. 

Jeg har flere ganger i det siste fått spørsmål om hvorfor jeg orker å legge ned så mye tid og arbeid i mønsterutarbeiding, og prøvestrikk, uten å få noe for det, men jeg ser det ikke slik at jeg ikke får noe for det. 

Jeg får koselige kommentarer på bloggen her, og gode referanser fra andre blogger. To Damer linket til oppskriften på OctoCowl, og jeg vet flere av dere har strikket/planer om å strikke den. 

Til dere har jeg en god nyhet! Det kommer FLERE STØRRELSER i oppskriften i løpet av neste uke c",)

Ikke glem at oppskriften også ligger for nedlasting på Ravelry, og at du kan linke den inn der når du legger ut prosjektet ditt på din profil. 
 Om du har blogg og legger ut prosjektet ditt der, hadde det vært kjempegøy om du vil legge link til bloggen som kommentar under oppskriften!

******************************************

Det kommer også flere oppskrifter på løpende bånd nå.  Morsomt nok er jeg bestandig mest produktiv på den fronten når jeg egentlig ikke har tid til det. Litt over en måned igjen av første semester på skolen, og prosjektene tilspisser seg. Det er Ibsen-scener, monologer, mye skriving, og generelt mye arbeid som legges ned nå før vi skal ha oppvisning i slutten av semesteret. 

 Smakebit på hva det jobbes med :)

Denne uka har jeg i tillegg vært på konsert med Accept, og vært på statistoppdrag for den nye musikkvideoen til Ylvis. Lite søvn ble det, men duverden så utrolig gøy og givende. Det er godt med slikt påfyll i blandt... Det kreves at vi er kreative og idèrike og skapende hele tida, og da er det viktig at det fylles på, også. 




Her er jeg og Bassisten i Accept



Og jeg og vokalisten i Accept



Og jeg og Bård Ylvisåker

Bare så dere ikke tror jeg lyver, her jeg sitter og skriver ;-)




Silje

1 kommentar:

  1. Hei!
    Travelt, ja!! Men du verden for et spennende liv det blir.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett