fredag 28. september 2012

Det kommer, det kommer!!


Ja... Snart ihvertfal!

Jeg snakker om de mønstrene som jeg har lovet skal komme. Og jeg vet det tar tid, men det blir langt bedre og mer gjennomført slik, enn slik jeg først tenkte å gjøre det på.

Jeg kan røpe at neste mønster blir perfekt strikk for vordende mødre, bestemødre, tanter, og andre som har baby å strikke til. Spesielt godt egnet er det for vinterstid, og jeg satser på å få publisert mønsteret i løpet av oktober.

Siden neste mønster blir et betalingsmønster, og det består av flere deler, så kan jeg desverre ikke vise noe av det nå, selv om det er virkelig vanskelig!
Jeg tar myyyye stolthet i det jeg lager og produserer, og har jo såååå lyst til å vise frem!

I stedet viser jeg et bilde av min første lille Amigurimi.


Og her kommer dagens tips: Hvis du hekler (evt syr) inn en tråd med refleksgarn i en slik liten Amigurimi, så får du verdens kuleste og mest unike refleks til å bruke på veska, skolesekken, jakka, etc. 
Og hvem trenger ikke refleks nå i høstmørket, eller hva? 

Jeg har desverre ikke noen heklemønster å komme med, jeg skal ærlig talt innrømme at jeg bare hekler på måfå, og aldri vet hva jeg gjør så godt at jeg kunne ha skrevet det ned. 
Men der finnes mange fine oppskrifter der ute, så det er bare å holde utkikk!


Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar