lørdag 15. mai 2010

Tid for hagerbeid

Sneen er nå så godt som borte, og det har begynt å tørke såpass i bedene i hagen at jeg kan begynne på lukingen. Og det er MYE arbeid i den hagen! Flere store bed, og en god del trær og busker som må trimmes og klippes.

Men så blir det jo så vakkert når alt er gjort skikkelig! Jeg håper å få det til slik i år, men jeg syns det er vanskelig. Blomstene sprer seg og blander seg mer og mer for hvert år og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal redusere og dele inn igjen når røttene later til å gå rett ned til jordas indre.Må kanskje be min grønnfingrede svigerinne om hjelp i år, før det blir FOR ille.

Men guuuud så deilig med stor hage, arbeid eller ei. Det er god plass for ungene og boltre seg på, og den gir liksom den gode og avslappende følelsen. Jeg gleder meg til den står i blomst igjen til sommeren.

(Bildene her er fra sommertid)

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar