mandag 15. mars 2010

Prosjektløs

Ja da var jeg faktisk prosjektløs...
Og det kan jeg ikke huske sist jeg var. Jeg er rett og slett dårlig på å være det, jeg kjenner uroen komme krypende og tar meg.

Jeg har denne uka strikket Uglegenser til Alva, og så har jeg strikka ferdig Fiona-kjolen hennes. Kjolen ligger til blokking, mens genseren trenger noen fine ugleøyne og så skal den også til blokking.

Jeg har kjøpt inn herlig gladfarget Mirasol Hacho til ullbukse til Alva, men det er i hesper, og jeg finner ikke tid til å nøste det akkurat nå. Det er det som er det kjipe med hesper, det er i bunn og grunn ikke noe problem å nøste det, men man må sitte pal til man er ferdig å nøste, og det fungerer dårlig så lenge man er alene med barn.

Så hva skal man da finne på å strikke??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar