tirsdag 19. januar 2010

En lat tirsdag

Ja i dag er det en lat dag. Alva har nå sovet i 3,5 time og jeg har på den tiden spist frokost, drukket to kopper te, og strikket, strikket, strikket.
Først måtte jeg strikke bakover et lite stykke for å rette opp en feil, og så har jeg strikket rette veien igjen.



Det er Fionas Top det strikkes på for tiden. Den er så nydelig, og jeg har hatt lyst til å strikke den i lang tid. Strikker i str 1 år, så kan Alva ha den til bursdagen sin, og siden i barnehagen. Strikker den i lysegrå tynn alpakka, med hvite striper på sadelen og nederst. Nydelig, stilrent og lekkert! Den blir helt sånn florlett og myk som silke. Gleder meg skikkelig til å få den ferdig. Da er det genser til Sigurd som står for tur. Det må strikkes ny lue og votter og utesokker til Alva også, til vi skal ut å reise i februar. Da skal vi besøke Pernilla i Horten. Gleeeeeder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar