torsdag 17. oktober 2013

I am back!!!

Nå har jeg vært tilbake i norge siden mandag, og disse tre dagene har egentlig bare vært et eneste stort utpust. Jeg tror aldri jeg har vært med på noe så intenst, lærerikt, og innholdsrikt i mit liv. Der har vært så ekstremt mange inntrykk fra alle kanter, at det nesten ikke gikk an å ta inn mer til slutt. 
Jeg stod på Spitalfield Market på søndag og var sikker på at nå hadde det kommet så mye nytt inn i hodet på meg at jeg følte at alt jeg kunne fra før av var dyttet ut. "Skal jeg virkelig hjem, og STRIKKE?? Kan jeg egentlig kjøre BIL?? Må jeg virkelig lage min egen MIDDAG??"
Sånne ting... ;-)

Eneste nedtur ved det hele er at jeg har blitt skikkelig sjuk, og dagene etter jeg kom hjem har egentlig handlet om å greie å fungere. Strikking, og slike ting har dermed ikke vært noe jeg har orket å bruke hodet på! Nå tror jeg derimot det begynner å løsne, og jeg gleder meg veldig til å komme igang med Neon-Lue-Samstrikkinga på FBgruppa, samt gjøre ferdig, og publisere sjalet Floriel!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar