tirsdag 1. oktober 2013

Velkommen til ny blog

Velkommen til nyoppusset blogg.



Her strikkes det iherdig på det nye mønsteret som skal publiseres før helga, og jeg må innrømme at jeg er ikke så rent lite ivrig. Sjalet blir nydelig, og jeg gleder meg vilt til å ta bilder når resultatet er ferdig blokket. 

Jeg håper virkelig at Facebookgruppa når de 300 medlemmene jeg har sagt som grense for å GI BORT mønsteret til 5 heldige, men det må skje innen morgendagen, så dette blir spennende. Det er fortsatt en lang vei å gå, men det er ikke umulig.

Praktisk info om det nye bloggutseendet:
* Alt er å finne på samme plass som før
* Direktelinker til Facebook og Instagram ligger i øverst i høyre sidebar
* Vil du linke til Gavemakeriet fra din blogg eller andre nettsider, kopier og bruk gjerne det runde ikonet til høyre.

1 kommentar: