søndag 25. august 2013

Søndag, og siste feriedag...

Ja, jeg klager ikke! Det skal bli deilig å komme igang med skolen igjen, ha et sted å dra hver dag, hvor man får utfoldet seg. Jeg tror det er sunt for de fleste. Man må liksom ha jevnlig input fra opplevelser utenfor hjemmet for å fungere optimalt. 

Slik det er nå så er det MASSE spennende design på vei. Jeg sliter litt med å beherske meg, og jeg sliter med luksusproblemet FOR mye inspirasjon, så jeg tør ikke si så mye om NÅR. Men det er to sett jeg håper å få publisert snarlig, og så er det selvsagt e-boken. 
Og mye mer på planleggingsstadiet. 

 Liiiiiiiten sneak peek ;-)

Noen ganger er det både irriterende og dumt at  man ikke strikker fortere. Det er jo der alt bremses, ikke sant. I prøvestrikkingsfasen. Derfor vil der bli mere Onesize-plagg og julegaveidèer utover høsten. 

Lyktekonkurransen går strålende, og det har blitt publisert SÅ mange fine bidrag !!! 
6 dager til trekning, og jeg er spent på hvem som skal få gave hos meg i posten :-)

Konkurransen:

Den siste tiden har både bloggen og Gavemakeriet på Facebook fått en hel haug med nye tilmeldte strikkeentusiaster, og det er sååååå gøy!!!!

Da tenkte jeg det var på høy tid å ha en liiiiiten GIVE-AWAY :-) 

 Regler:

Strikk ei lykt etter en av Gavemakeriets oppskrifter, og publiser bildet på Gavemakeriets Facebookside.
 Du kan strikke så mange du vil, og hver lykt øker sjansen for å vinne.
Premien:
Er en overraskelse til en verdi av 350 kr, og vinneren trekkes 31. August.


Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar