søndag 18. august 2013

Lacy A er publisert!!

Da er mønsteret på Lacy A publisert på Ravelry. 
Det koster 48 kroner, og er nedlastbart på både engelsk og norsk. 
Størrelser fra 1-10 år. 


Har du ikke profil på Ravelry, men likevel ønsker å kjøpe mønsteret på Lacy A, så kan du gjøre dette ved å sende meg en mail på
Gavemakeriet@hovik.co



Nå som mønsteret endelig er publisert, så kan jeg konsentrere meg om andre ting. Jeg har fortsett igjen å strikke ferdig en kjole, og deretter kan jeg begynne å videreutvikle noen andre idèer jeg også har. Nå begynner også skolen igjen om en uke, og da vil det nok ikke gå like fort som nå i sommer. 

Smykker vil nok begynne å prege bloggen litt også etter hvert. Nå er det mange år siden sist jeg prøvde meg, men jeg har store planer om å friske opp litt. Spennende ting er på vei fra det magiske landet "Ebay", og jeg gleder meg til å se hva kreativiteten kan få til. 

Her er noe jeg laget mens jeg hjalp ungene å lage smykker i går :)



 


Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar