mandag 22. juli 2013

Snart ferie - Nytt design på vei!

Vel... Sommerferie har jeg jo hatt en stund nå, dog ikke den typen hvor man reiser bort. På onsdag derimot bærer det mot nord, til ei uke hjemme hos svigers. Bursdagsfeiringer og kaffekos står i kø, og jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig. 



Det har vært varmt i det siste, men strikking har det blitt lell. Om ca 2 uker publiserer jeg det aller ferskeste mønsteret herfra. Det gjenstår enda å få på plass de ulike størrelsene, samt ta noen flotte bilder før alt er helt klart, men det nærmer seg :) I mellomtiden får dere en aldri så liten sniktitt.




Kjolen "Hello, Sweetie" er like fin til vinter som sommer, og kan strikkes i en hel rekke forskjellige garn og farger. Her er det brukt Dale Lerke, og det gav et litt svalere og superlekkert resultat. 
Hva syns dere om kjolen? Kommenter gjerne under.

Nå er Gavemakeriet også å finne på Facebook, så meld deg gjerne inn i gruppa for lettere updates :)



Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar