søndag 9. desember 2012

8.Desember - Bursdagsbowling

Som om ikke julestria er striete nok, så har altså de to eldste barna mine bursdag i uka før jul. Og dagen i dag var satt av til barnebursdag for sønnen min. Med 9 7 år gamle gutter, så er jeg veldig glad vi valgte å ha en såkalt bowlingbursdag i stedet for å ha det hjemme. 
Snille gutter, skjønne, glade, og livlige. Men med et volum som er så fantastisk at jeg har ikke ord.... Enten er disse guttene født med selektive beskyttende ørepropper, eller så er denne alderen/perioden grunnen til mannfolks selektive hørsel senere i livet ;-)

Det gikk veldig fint da, og sønnen min er lykkelig og tilfreds. Ingenting er bedre enn det! Nå sitter han på kjøkkenet og byger lego og Hero Factory så det suser. Hadde visst ikke tid til å se Julekongen engang :)


Dagens tips:

Enda ikke funnet noe julegodt å putte i lykteglassene som ble tipset om i luke 2? 

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar