tirsdag 18. desember 2012

16. Desember - 3.Søndag i advent

Det går tregt med denne blogginga om dagene. Det har sin enkle forklaring i det at jeg rett og slett har vært superforkjøla.
Ja, jeg er enda snufsete, men heldigvis på bedringens vei, bank-i-bordet. 
Den tiden jeg har gjenfunnet litt energi innimellom har jeg brukt på juleforberedelser. Pakket inn gaver, strikket, handlet... Slike ting. 


Dagens Tips:

Er det først nå gaveidèene melder seg, men så har du ikke tid til å lage dem ferdig før jul? 
Lag dem likevel!!! 
Det er ingenting som hemmer kreativitet så mye som selvpålagte restriksjoner og sensur! Gavene du lager nå kan også gies til neste jul. Eller til bursdager, eller andre anledninger. 
Det finnes FLUST av fine oppskrifter der ute, gode gavetips, julestrikk... Og jo mer julestemninga sitter i kroppen, jo mer har man gjerne lyst til å produsere. Jeg har mang en gang satt på 1.juledag og strikket gaver som skulle gies bort neste jul. Ikke at det har hjulpet, egentlig.. Det har likevel blitt tomt i løpet av året, enten ved at jeg har tatt det i bruk selv, eller at jeg har funnet andre anledninger til å gi det bort. 
Det spiller ingen trille! Så lenge jeg koser meg med å lage det :)

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar