mandag 21. juni 2010

Nå har jeg flyttet inn!

Hobbyboden min er nå HELT ferdig, og den er rett og slett bare deilig!
Jeg slenger på en haug med bilder her, også fra før vi fikk inn alt rotet mitt, så man lettere får følelsen, hehe.
Jeg elsker alt det hvite!! Det blir et virvar av farger med så mye stoffer, og rot blir det også. Det letter litt med store hvite overflater og det ser litt renere og ryddigere ut!

Og så har man flytta inn med alle tingene da. Bildene ser litt rotete ut enda, men fy! - det er skikkelig vanskelig å fange opplevelsen av rom på bilder syns jeg. Hvertfall her inne.


Trådsnellestativet mitt skal jeg henge opp på veggen. Jeg skal også sy gardiner til vinduet, og en stor, tung en til å ha foran døra. Det er ikke helt tett rundt den, så når kalværet setter inn igjen til høsten, kan det fort bli litt trekk og varmetap. Mannen har gjort så godt han kan med den døra, men det er boden som går sånn, så det er ikke så mye å gjøre med desverre.

Jeg har prøvd meg litt der ute nå, men kjenner jeg må venne meg til stedet litt før jeg greier å produsere det helt store der ute. Nå blir jeg liksom bare sittende å kjenne på det... Uten å greie å gjøre så mye. Det må nok noe mestring til før jeg kommer skikkelig i gang, og jeg er ekstremt rusten på syinga. Det er tross alt over 2 år siden jeg for alvor satt meg ned for å sy.

All in good time!

Om man tror mannen får satt seg ned og hvilt nå, tar en feil!
Vi har nemlig en liten bod i underetasjen, som til nå har vært okkupert av mine ting. Den er nå omgjort til kontor/garderobe. Mannen har hengt opp stang tvers over rommet, til å henge klær på, satt opp to trådkurvstativ, og så til helga skal vi bære ned en kommode.
Kontordelen av rommet er ferdig, og jeg syns det har blitt UTROLIG lekkert!


Silje

5 kommentarer:

  1. Oh, heldige du med egen hobbybod! Jeg har en strikkekurv ved sofaen og et par plastkasser med stoffer og sytilbehør på soverommet. Skal jeg sy, må jeg sitte ved spisestuebordet, med alle de distraksjoner og hjelpsomme små hender det medfører...

    SvarSlett
  2. Huff, ja det fikser jeg aldri! Jeg er avhengig av å kunne slippe å rydde opp etter meg etterpå, hehehe. Og å vite at det kun er jeg som risikerer å trø på dem, hvis jeg mister nåler på gulvet.

    SvarSlett
  3. Himmel og hav nå ble jeg virkelig sjalu. Så heldig du er :D

    SvarSlett
  4. Det er jo stoooort jo, Silje! Herlighet, du forsvinner vel nesten der inne... ;-)
    Heldiggris!!

    Og kult kontor også!

    SvarSlett
  5. Åh, gleder meg til å se når vi kommer^^ For jeg får vel se boden din, ikke sant;)

    SvarSlett