lørdag 8. mai 2010

Snille svigermora mi!!

Åååå hun er fantastisk altså!!

Jeg skrev her, i et tidligere innlegg at jeg hadde meldt meg inn i hobbyklubben for å få tak i boka "Myk Design", som jeg har lett etter så lenge. Den var jo utsolgt over alt.
Vel, hos hobbyklubben hadde de den heller ikke lenger (irriterende nok, ettersom det var den som var trekkplasteret) og jeg har vært så skuffa!

Vel, i går satt jeg og klaget til min svigermor, forteller om boka og om hvor lyst jeg har på den.
Og hva gjør hun??
Jo hun går i bokhylla, henter ut akkurat den boka, gir den til meg, og sier værsågod!!!
Hun skulle visst gi den til meg i julegave men hadde glemt av det da.
Er det mulig??

Og boka er rett og slett nyyyyydelig! Helighet så vakre bilder, og så mye inspirasjon. Det er virkelig ikke rart den er utsolgt overalt, for dette tror jeg må være en av de fineste strikke/hekle/filtebøkene jeg har sett!


Silje

1 kommentar: