tirsdag 23. februar 2010

Myk design




Denne boka har jeg prøvd å få fatt i lenge, men den har stort sett vært utsolgt over alt. Ikke så merkelig akkurat, for utifra bildene inni er det myyyyye vakkert inni der.

Bare se:


Det er så lekkert, at jeg blir rent dårlig. MÅ HA!! Så nå har jeg meldt meg inn i hobbybokklubben og har bestillt denne som velkomstgave. Jeg har vært med i den bokklubben før, men fikk streng beskjed av min mann å melde meg ut tilslutt fordi det stadig kom bøker hjem til meg i posten som jeg jo skulle avbestille.
(Egentlig var det jo det som var gøy, men det vet nok enda ikke han, hehe.)

Nå gleder jeg meg som en unge til å få denne boka i posten!


Jeg har også bestillt noen mønster i fra Ravelry i dag.




Jeg må vel en gang for alle erkjenne at jeg er inne i en kreativ periode akkurat nå... Men med sykt barn, og altfor mye på tapetet går det nok ikke så fort som jeg skulle ønske. Det er da man setter seg ned og bare klargjør litt for de neste prosjektene, hehe. Og det er bare det jeg har gjort, altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar