søndag 25. oktober 2009

Utstyr til innpakning

Nå har jeg bestillt litt ting og tang til å pakke inn julegavene med. det er noe jeg har gledet meg til lenge! Og jeg skal prøve å forklare hvorfor.

Jula dreier seg ikke bare om gaver. Men det dreier seg, for veldig mange, i høy grad det å vise omsorg og omtanke for hverandre.
Jeg bor laaangt fra min familie, og mye av denne omsorgen og omtanken ligger derfor i gavene. Da er det ikke objektet under papiret som betyr mest, men selve opplevelsen av å få gave. Det at noen har tenkt på deg, handlet/laget og pakket inn.


Jeg vil at de jeg er glad og gir gave til skal se gavene fra oss under juletreet, og tenke gode tanker om oss. At det skal synes at hver millimeter av gaven er gjennomtenkt og utført med hjertet i det.Bånd og papir ble altså handlet inn i dag, og da i mine favorittjulefarger RØDT og GULL.

I tillegg handlet jeg inn kremmerhus i Cellofan til julegodteriet . I fjor hadde vi ikke skikkelig innpakning til det. og det var litt kjipt. I år gjør vi det med stil!




Siden vi i år også skal lage såpe, så har jeg handlet inn herlige organzaposer til å ha dem i.
Dette gleder jeg meg fabelaktig mye til!
Fargeglade hjemmestrikkede kluter, og velduftende såpe i vakker forpakning må bare være en fantastisk gaveopplevelse!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar