torsdag 2. januar 2014

Godt nytt år!

Første post i det nye året burde inneholde en bildekavalkade av fjorårets verk. Både de plaggene jeg har strikket fra allerede eksisterende mønstre, og de jeg har har designet selv. Men grunnet tidsmangel, så hopper jeg over det for denne gang. 
Det er 2 uker til premiere, og perioden er intens. 
Jeg har likevel hatt en strålende fin jul, og tross manglende sne og vintervær håper jeg alle bloggens lesere har hatt det samme :-)

2013 var et supert år for Gavemakeriet!! Ikke bare var det fylt av inspirasjon og nye mønstre, men at så mange skulle la seg begeistre og velge å benytte seg av både gratismønstre og kjøpemønstre er overveldende. Tusen takk for masse støtte og inspirasjon!!!

2014 skal ikke bli noe dårligere. Her er flere mønster i publiseringskø. Her er noe av det som kommer:




Enda et nytt sjaldesign på gang. Jeg tør nok røpe at dette nok blir det aller første mønsteret som blir publisert. 



Ponchosettet Elfie skal få ny og oppdatert oppskrift. 



Sjalet Floriel skal ferdigstilles og publiseres. 

6 unike luemønstre er også på vei ut til dere. 


I tillegg til alt dette er idèlisten også smekkfull, og målet er å sette så mange av disse idèene til livs. Hovedfokuset i 2014 vil være gavestrikk, og mønstrene kan spenne seg fra små smarte èn-kvelds prosjekter, til større gaver som sjal eller hentesett til baby. 

Så takk for det gamle, og jeg håper dere vil fortsette å følge med i 2014.


Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar