søndag 1. desember 2013

1. Desember og 1.søndag i Advent

Her blir mye liv i Desember, og jeg er nesten litt usikker på hvordan jeg skal organisere alle innleggene, hehe. 

Selve julekalenderen her inne i år vil bestå av et inspirasjonsprosjekt, som jeg håper vil være både stemningsskapende, og hjelpsomt. Prosjektet heter :

Èn ødelagt genser = 24 gaveidèer

I fjor strikket jeg meg nemlig denne genseren. Den var fin og myk, og kjempedelig å ha på seg den første gangen... Helt til mannen min vasket den litt hardt.



Jeg har dog ikke villet kastet den, for i slike ødelagte gensere ligger det nemlig MANGE skatter! Og hver dag helt frem til jul skal jeg vise hva du kan få ut av en slik genser!!
Om du selv har en genser i ren ull/alpakka liggende, som enten er ødelagt i vask eller av flekker, som er blitt for liten, eller fått hull, eller av en eller annen grunn ikke skal brukes mer, Finn den frem og hiv deg med. Det er sunt å være kreativ. 

********************

Julekransinnleggene fortsetter som vanlig til det er ferdig. 2 innlegg gjenstår, og til slutt vil alle samles i ett innlegg for å lettere kunne hentes frem i fremtiden. 





********************

OG!!!! Facebookgruppa har nå overskridt 300 medlemmer, og jeg føler meg gavmild i år. Derfor deler jeg ut 1 valgfritt strikkemønster til en heldig vinner hver dag helt frem til jul. Vinnerne trekkes ut blandt medlemmene i Facebookgruppa, og dersom du ikke alt er medlem, er du hjertelig velkommen! 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar