onsdag 28. april 2010

Litt musikk igjen

Sitter her og toer mine ikke-strikkende hender og hører på Unni Wilhelmsens plate nr 2, Definitely Me.

Guuud, hvor jeg elsker den dama. Musikken hennes, og stemmen... Akkurat denne plata spilte jeg i min tid inn på kasett og satt og hørte på på bussen til skolen. Det er ikke så lenge siden som det høres ut, jeg hadde bare ikke råd til diskman, som var det store i den tiden, hehe.

Vel, Unni var med. Og hver eneste note på denne plata minner meg om regntunge Bergensdager, den fuktige lufta på bussen, og alle menneskene som gikk av og på .




Jeg var forøvrig inne på Unni sine nettsider og fikk til min store overraskelse se at hun kommer med ny plate i juni :)

Den nye plata inneholder 10 spor, hvorav ett er en coverversjon av Joni Mitchels "Boths Sides Now" som jo er såååå nydelig! Unni og Joni er to av mine O'store, og jeg gleder meg utrolig mye til å høre Unni synge den sangen.

Silje

3 kommentarer:

  1. Jeg har vært og lånt cd'er av henne på biblioteket i dag. Måtte jo det etter å ha lest innlegget ditt her. Selvom jeg ikke har hørt den snutten du har lagt inn, måtte jeg låne noen cd'er for å høre hvilken musikk det er. :-)

    SvarSlett
  2. Så flott!!! Det er virkelig vel verd det. Sanger jeg har lagt in her er fra album nr 2, Definitely me. Sangen heter Anything About June, og har vel, sammen med "I won't go near youagain" vært en av de som har blitt spillt aller mest på radio.

    SvarSlett