lørdag 2. januar 2010

Da er det snart hverdag igjen....

....og jeg skal ikke stikke under en stol at det skal bli godt. Få barna tilbake på skole og barnehage, og mannen på jobb.
Jeg kjenner på meg at dette skal bli et godt år! Som nyttårsforsett har jeg:

*Ned i vekt
*Spise sunnere
*Gjøre mer husarbeid

Alle disse er jo så visst overkommelige med litt selvdisiplin.

En ting jeg skal bruke våren og sommeren på er å strikke deilige ullklær til Alva, som hun skal få ha i barnehagen til høsten. Tiden flyr jo bare avgårde så det er greit å begynne tidlig.
Nå holder jeg på med buksa i dette settet. Et evighetsprosjekt,føles det som, hehe. Men hele sette skal strikkes. Tror det blir knall å ha som innetøy i barnehagen til høsten. Og buksa kan jo brukes som underdel under tunikaer og kjoler og slikt. Genialt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar