søndag 11. oktober 2009

Det strikkes...

Garnet kom umåtelig fort i posten, som vanlig. To Damer yter virkelig en fantastisk service, og jeg bare ELSKER å motta pakkene derfra!
9 herlige nøster, og to lekre gratis maskemarkører og ett ønske om en god dag, gjør seg virkelig.

Har kommet et godt stykke på skjerfet nå, og det er veldig gøy. Det går likevel tregere enn jeg er vandt til, og ønsker, men det kan virke som Alva Emilie er født med en innebygd sensor som sier hun skal våkne og skrike hver gang jeg tar opp pinnene.



Idèene til gaver kommer fortløpende. Det oppleves delvis plagsomt, men alt i alt så fryyyydes jeg over kreativiteten som stadig melder seg. Lete opp oppskrifter på både det ene og det andre.

Se så godt dette ser ut!
Bailiskuler



Cashewnøttsjokolade


Oreo chocolate truffle bars


Det er utrolig artig å gi bort spiselige julegaver som "noe ekstra". Det er gøy å finne oppskriftene, handle ingrediensene, og ikke minst å gå i gang.
I år håper jeg å gjøre noe med innpakningen også, enten det blir Cellofan eller esker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar