torsdag 2. februar 2012

Jeg strikker igjen :)

Etter laaaang tids tørke er pinnene og garnet tatt frem igjen, og det går så det suser! Er så utrolig herlig å ha funnet tilbake til inspirasjonen igjen, og mestringsfølelsen er på topp.
Hittil i år har jeg tryllet frem et par Rillestrikka votter etter Nøstebarnoppskrift, en 16 cable hat etter oppskrift fra Ravelry, og i dag blir jeg ferdig med en noe modifisert Kragejakke etter Nøstebarnoppskrift.

Har gått igjennom garnkurvene, og duverden så mye restegarn! Ikke lett å begynne på noen store prosjekter med det som er igjen, men planen er å hvertfal prøøøve å bli kvitt noe av det jeg har før jeg kjøper nytt, så det blir spennende å se hva jeg kan få ut av det.

Etter jakka er ferdig, tenker jeg strikke sokker til Ravn. Deretter er jeg litt usikker, for der er så myyye jeg har lyst til å strikke!

Skal få tatt bilder, og blogge litt mer aktivt fremover!






Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar