søndag 25. april 2010

Senebetennelse setter såvisst ingen stopper!!

For shoppelysten, altså!
Huff, jeg fikk virkelig blod på tann med de skoene, og har SÅ lyst til å lage flere, og forske frem flere størrelser og kanskje variasjoner.
Og så kan jeg bare ikke, fordi armen ikke er bra.... Det går meg virkelig på nervene.
Så for å trøste meg selv litt har jeg nå hvertfal klargjort litt til videre skostrikking, ved å bestille et halvt kg garn fra Pickles.

Abuelita Tjukk Merino er et fantastisk deilig garn, altså! Jeg har til nå heklet et par tøfler til meg selv, og strikket disse skoene, og jeg kjenner at jeg bare elsker det. Makan til silkemykt garn. Det er tykt, entrådet og vakkert, og jeg vil si at tykkelsen stemmer godt til pinne nr 5.
Jeg liker også navnet på fargene, og syns de er både spennende og annerledes.

Garnet kommer i hesper på 100g, som koster 75 kr stykket, så det er heller ikke dyrt. Eneste er jo denne evinnelige nøstinga da... Spørs om jeg ikke må få kjøpt meg et hespetre snart, og en nøstemaskin.




Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar