søndag 21. februar 2010

"Dette er den BESTE dagen i mitt liv, mamma!"

Ja det sa min lille gutt til meg i dag.
Vi satt rundt middagsbordet og spiste. Far hadde laget svinebiff med fløtegratinerte poteter, saus og grønnsaker, og barna var overlykkelige!

Det må være noe rart med måten disse barna mine er skrudd sammen på. Ute på kanten av fatet ligger det nemlig en liten haug med kokte grønnsaker. Ofte hører jeg om foreldre som sliter med å få barna til å spise disse næringsrike, fargesprakende greiene, men i vårt hus er det ikke slik.

Jubelen står i taket dersom det finnes noe i denne kategorien på tallerkenen.
"Kjære mor, kan jeg være så snill å få mere brokkoli??"

Så ; I dag var altså den beste dagen i min sønns liv, der han satt fornøyd å tygget i seg lange grønne brekkbønner ved matbordet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar