torsdag 20. juni 2013

Sommer!!

Ja, nå har det virkelig vært stillstand her en god stund. Det har det vært mange grunner til, og mest av alt har jeg hatt enormt mye annet å gjøre. Sånn er det jo i blandt, men så lenge de tingene bare er supergøye, så er det jo helt greit :)

Grunnet alle disse gjøremålene så har det også blitt mindre strikking, men litt innimellom blir det selvsagt. Jeg har teststrikket et vottemønster, som jeg tenker publisere GRATIS her så snart jeg finner en fornuftig måte å få skrevet det ned på. 

I tillegg jobbes det med en e-bok som jeg satser på å publisere til høsten. Sier ikke så mye om den biten, det er jo enda hysj-hysj ;-)

For at det ikke skal bli et sånt überkjedelig, bildeløst innlegg, så kommer det her noen bilder av en ny sommerhobby jeg har lagt meg til.

















Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar